Worldtrip - Reisverslagen van Martijn - WaarBenJij.nu Worldtrip - Reisverslagen van Martijn - WaarBenJij.nu

Worldtrip

Recente Reisverslagen:

06 Maart 2011

The End

24 Februari 2011

The Ultimate Hike

13 Februari 2011

In de ban van Nieuw-Zeeland

31 Januari 2011

Great Barrier Reef

20 Januari 2011

Het regent zonnestralen!
Martijn

Een wereldreis was de droom, en deze gaat na een lange voorbereiding eindelijk uitkomen. Inmiddels hebben Dion en ik de prachtigste avonturen meegemaakt in Thailand, Maleisië, Singapore, de Verenigde Staten en Fiji. Onze wegen zijn na Fiji gescheiden, maar het avontuur blijft voor mij lonken. Na Fiji ben ik twee maanden naar Australië gegaan, waar ik van Sydney naar Cairns getrokken ben. Onderweg heb ik Fraser Island en de Whitsundays aangedaan. En in Cairns heb ik mijn Padi Open Water Diving Course + Padi Adventure Diving Course gehaald, waardoor ik nu tot een diepte van 30 meter mag duiken. Momenteel ben ik Nieuw Zeeland onveilig aan het maken. Middels dit weblog houd ik jullie op de hoogte van al mijn belevenissen. Enjoy!

Actief sinds 02 Aug. 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 116322

Voorgaande reizen:

29 September 2010 - 08 Maart 2011

Worldtrip

Landen bezocht: